دل نوشته های تلخ من

دل نوشته های تلخ من

بیشترش حرفای دلمه اگر کسی هم دوست داشت تووی نظرات اشعار یا دل نوشته هاشو بفرسته که منتشر کنم و بقیه بخونن هم لذت ببرن هم نظر بدن با سپاس از شما بیننده ی گرامی
دل نوشته های تلخ من

دل نوشته های تلخ من

بیشترش حرفای دلمه اگر کسی هم دوست داشت تووی نظرات اشعار یا دل نوشته هاشو بفرسته که منتشر کنم و بقیه بخونن هم لذت ببرن هم نظر بدن با سپاس از شما بیننده ی گرامی

حفظ ظاهر

شوقی در دلم جادوی خواستنت


 نگاهم بسوی توست هنگام برخواستنم


 که مبادا خلاف حکم تو باشد قدمم


 گاهی رهایی از تو میزند به سرم


 میبندم چشم هایم را تنها گوش میدهم


 هرم نفس هایم پر از عطر غم است


 این ملاحظه کاری ها برای داشتنت 


 تنها خودم می دانم که چه اندازه کم است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد