دل نوشته های تلخ من

دل نوشته های تلخ من

بیشترش حرفای دلمه اگر کسی هم دوست داشت تووی نظرات اشعار یا دل نوشته هاشو بفرسته که منتشر کنم و بقیه بخونن هم لذت ببرن هم نظر بدن با سپاس از شما بیننده ی گرامی
دل نوشته های تلخ من

دل نوشته های تلخ من

بیشترش حرفای دلمه اگر کسی هم دوست داشت تووی نظرات اشعار یا دل نوشته هاشو بفرسته که منتشر کنم و بقیه بخونن هم لذت ببرن هم نظر بدن با سپاس از شما بیننده ی گرامی

سرنوشت

تنها نرو نکن 


این قلب و آواره


از شب هام نگیر 


نور این ستاره


بزرگ نشو نشین


توی نگاه من


اشکم نشو 


نبین روزای تلخ من


حرفای گفتم و با دیگری نگو


هرجا رسیدی بش


از من بدی نگو


دست خودم نبود 


دست دلم نبود


تقدیره من همش 


بی رحمی تو بود


تقصیر تو نبود 


تقدیر و سرنوشت


دست کسی نبود 


تنها خدا نوشت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد