دل نوشته های تلخ من

دل نوشته های تلخ من

بیشترش حرفای دلمه اگر کسی هم دوست داشت تووی نظرات اشعار یا دل نوشته هاشو بفرسته که منتشر کنم و بقیه بخونن هم لذت ببرن هم نظر بدن با سپاس از شما بیننده ی گرامی
دل نوشته های تلخ من

دل نوشته های تلخ من

بیشترش حرفای دلمه اگر کسی هم دوست داشت تووی نظرات اشعار یا دل نوشته هاشو بفرسته که منتشر کنم و بقیه بخونن هم لذت ببرن هم نظر بدن با سپاس از شما بیننده ی گرامی

دفترم

حرف هایم را دیگر نمیگویم ...


حتی به دفترم به کاغذش !


نمیخواهم باعث آزارش باشم


و ببینم خود آزاری ازش


نمیخواهم خیسش کنم دیگر با اشک هایم


که لایق نقشی از گل و قلب در خود است


دفترم طفلک حیران از نوشته های من در خود است


که اشتباه بود و ابلهانه .... !


به جز غم نداشت برایش سودی


و درونش نوشته ام تنها از غم و رنج دوری

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 16:20 http://m-bibak.blogfa.com

قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد